كاهش عرضه روغن سرخ كردنی در بازار بعلاوه پاسخ سازمان حمایت نیو باکس: مشاهدات حاکی از آنست که عرضه روغن سرخ کردنی در سطح خرده فروشی ها کم شده است. به گزارش نیو باکس به نقل از ایسنا، سال قبل تولید و توزیع روغن مایع و جامد چالش های بسیاری را به همراه داشت و کاهش عرضه آن به بازار، بسیاری را برای خرید روغن مجبور به ایستادن در صفهای طولانی کرد. البته اقدامات صورت گرفته و تزریق چندین هزار تن روغن توسط شرکت تجاری دولتی توانست ثبات و آرامش نسبی در بازار برقرار کند، اما کمبود روغن جامد همچنان پابرجا ماند. امسال نیز عرضه کم روغن جامد همچنان ادامه دار شده است و در کنار آن نیز بر طبق مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده از خرده فروشی های سطح شهر تهران، عرضه روغن سرخ کردنی هم در مغازه ها کم شده است. موضوعی که رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به آن واکنش نشان داد و اعلام نمود که روغن سرخ کردنی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و علت اینکه در بعضی از خرده فروشی ها عرضه نمی گردد، کمبود روغن نیست بلکه موضوع این است که این خرده فروشی ها واحد خودرا در سامانه جامع تجارت تعریف نکرده و کد نقش دریافت نکرده اند. تابش در صحبت هایش همین طور به عرضه روغن جامد نیز اشاره نمود و اظهار داشت که هم اکنون مشکل اصلی، تامین روغن جامد است که با برنامه ریزی های انجام شده و نظارت، امیدواریم تا قبل از ماه مبارک رمضان این مشکل برطرف شود. با وجود اینکه مسئولان مربوطه از سال قبل همیشه وعده داده اند که مشکلات موجود در تولید و توزیع روغن جامد و مایع را حل کنند، اما بنظر می رسد که این وعده ها هنوز عملیاتی نشده و تنها حد حرف باقی مانده است. منبع: نیو باكس 1400/01/17 16:37:24 5.0 / 5 1117 تگهای خبر: بازار , تجارت , تولید , خرید این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟ ایران خودرو ۱۹۴ و نیم هزار تومان روی آریسان۲ دوگانه سوز گذاشت انواع مدل های کانکس ساندویچ پانل خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۳