اعلام قابل توجه ثبت نام کنندگان خودرو های برقی نتایج قرعه کشی ها

اعلام قابل توجه ثبت نام کنندگان خودرو های برقی نتایج قرعه کشی ها نیو باکس: طبق آن چه که وعده داده شده بود، تمامی ثبت نام کنندگان خودرو های برقی که در طرح عرضه هفت خودروی برقی بوسیله سامانه مربوطه خودروی موردنظر خودرا ثبت کرده بودند، می توانند بوسیله پروفایل کاربری در سایت این سامانه، از نتیجه اختصاص یا عدم اختصاص خود باخبر شوند.


به گزارش نیو باکس به نقل از ایسنا، طبق اعلام مدیرسامانه یکپارچه اختصاص خودرو ها، نتایج تخصیص/عدم اختصاص تمامی متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر نسبت به تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در این حساب و سپس ثبت درخواست یک خودرو از بین هفت محصول عرضه شده، اقدام نموده بودند، از امروز (شنبه ۱۹ خرداد ماه) بر روی سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو های برقی قابل مشاهده می باشد.
البته قابل ذکر است که به تدریج، این نتایج از روز پنجشنبه (۱۷ خرداد ماه) بر روی سایت سامانه بارگذاری شده و امروز تکمیل شده است؛ بر این اساس ثبت نام کنندگان می توانند با رفتن به پروفایل شخصی خود در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های برقی، از نتیجه ثبت خودرویی خود و اولویت بندی نهایی، باخبر شوند.
متقاضیان در سه دسته تقسیم، خواهند شد. دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آنها اختصاص داده شده است. دسته دوم متقاضیانی اند که در لیست انتظار موقتیِ خرید خودروی مورد نظر قرار می گیرند تا در صورت عدم تکمیل وجهِ دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آنها اختصاص داده شود. در نهایت دسته سوم، متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم اختصاص قرار خواهند گرفت و مشمول اختصاص در این دوره، نخواهند بود.
همانطور که قبل تر، رییس سازمان توسعه تجارت نیز تاکید کرده بود که با توجه به تعداد درخواست بالا، امکان تشکیل صف برای خرید خودرو های برقی (همچون طرح فروش خودرو های وارداتی بنزینی) وجود ندارد؛ بدین سبب بعد از آنکه متناسب با تعداد خودرو های موجود، افراد مشخص شوند و در اصطلاح رزرو (تا زمان واریز وجه) صورت گیرد، عملاً الباقی مشمول«عدم تخصص» یا «ابطال» خواهند بود و از این نوبت حذف خواهند شد.
البته چنانچه فردی از منتخبان (افرادی که به شرکتها معرفی می شوند) از واریز وجه منصرف شود و وجه خودرو ها را واریز نکنند، اختصاص به افرادی صورت خواهد گرفت که حذف شده اند.
بر این اساس، متقاضیانی که در وضعیت عدم اختصاص قرار می گیرند، اولویتی نخواهند داشت و و حذف خواهند شد و بایستی در عرضه های بعدی، از ابتدا، برای تعریف حساب وکالتی، واریز وجه در حساب وکالتی و ثبت نام اقدام نمایند.
یادآوری می شود که از ۳۰ اردیبهشت ماه، این امکان برای متقاضیان خودرو های برقی که قبل از شروع ثبت نام، نسبت به تعریف حساب وکالتی به نام خودرو های برقی، اقدام و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در این حساب بلوکه کرده بودند، برقرار شد که از میان هفت مدل خودروی برقی وارداتی عرضه شده بوسیله سامانه یکپارچه خودرو های برقی برای انتخاب و ثبت درخواست یک خودرو، آن هم بدون شرایط و محدودیت ثبت نام در طرح های فروش خودرو ها، اقدام نمایند.
بیش از ۱۴۰ هزار نفر در این طرح عرضه خودرو های برقی شرکت کرده بودند که از این بین، بیش از ۲۵ هزار نفر فقط برای سه مدل خودرو، ثبت درخواست داشته اند.




منبع:

1403/03/20
10:33:47
5.0 / 5
232
تگهای خبر: تجارت , تخصص , توسعه , خرید
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه