بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت گردید

بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت گردید به گزارش نیو باکس، خوزستان مدیرکل غله و خدمات تجاری خوزستان از پرداخت 70 درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی خبرداد و اظهار داشت: مابقی مطالبات گندمکاران استان بعد از تامین اعتبار از طرف دولت پرداخت خواهد شد.



امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد، اظهار داشت: تا حالا از ۲۷ هزار میلیارد تومان مطالبات کشاورزان بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده است.

وی اضافه کرد: مسئولان استانی درحال پیگیری سایر مطالبات کشاورزان هستند که بلا فاصله پس از تامین اعتبار از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

در این زمینه:

۱۸.۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران خوزستانی درحال پرداخت است
مطالبات گندمکاران خوزستان هفته آتی پرداخت می شود

مطالبات گندمکاران خوزستانی به زودی پرداخت می شود
مطالبات گندم کاران خوزستانی کی پرداخت می شود؟

جهان نژادیان افزود: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلا فاصله بعد از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران ما در سامانه «سیفا» ثبت و بعد از آن به بانکها ارسال می شود تا هزینه محصول گندمکاران به حساب آنها واریز شود.

وی با اعلان اینکه تا حالا بیش از یک میلیون و ۵۹۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، بیان کرد: هم اکنون در ایام پایانی فصل خرید هستیم و روزانه ۳ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می شود.




1403/03/21
13:45:01
5.0 / 5
240
تگهای خبر: بازرگانی , بانك , خدمات , خرید
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه