3350 تن اقلام مصرفی رمضان در آذربایجان غربی توزیع می گردد

3350 تن اقلام مصرفی رمضان در آذربایجان غربی توزیع می گردد نیو باكس: ارومیه- رئیس سازمان جهاد كشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: با اجرای طرح ضیافت در ماه مبارك رمضان سه هزار و 350 تن انواع اقلام مصرفی در استان توزیع می گردد.


به گزارش نیو باكس به نقل از ایرنا اسمعیل كریم زاده عصر روز دوشنبه در جلسه كارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی اضافه كرد: برنج، گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ، شكر و روغن همچون اقلامی است كه برای رفاه بیشتر شهروندان در ماه رمضان با قیمت های مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی افزود: در این بخش یكهزار و 200 تن برنج، 800 تن روغن، 800 تن شكر و 400 تن مرغ منجمد، آماده توزیع در فروشگاه های آذربایجان غربی است.
وی بیان كرد: علاوه بر آن 80 تن گوشت قرمز و 70 تن تخم مرغ جهت استفاده مردم در ماه مبارك رمضان تدارك دیده شده است.
وی ادامه داد: فروشگاه های معتبر برای توزیع این اقلام در نظر گرفته شده است و اقلام توزیعی در سریع ترین زمان ممكن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
رئیس سازمان جهاد كشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینكه در كل كشور 114 هزار تن اقلام مصرفی برای توزیع در ماه مبارك رمضان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این میزان، سه درصد برای مصرف در این استان اختصاص یافته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به اینكه كمبودی برای توزیع اقلم مصرفی ماه رمضان در استان وجود ندارد، اضافه كرد: نهادهای اجرایی و نظارتی بازار باید تمام توان خویش را برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از بازار رمضان به كار گیرند.
رضا حسینی ادامه داد: توزیع عادلانه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارك رمضان بسیار مهم است و می تواند از سودجویی افراد جلوگیری كند.
وی بیان كرد: مردم هم برای خرید اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه های معتبر رجوع كنند زیرا اقلام مورد نیاز در میان همه فروشگاه های معتبر پخش می گردد و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش نیو باكس به نقل از ایرنا، ماه مبارك رمضان از پس فردا /پنجشنبه/ آغاز می گردد و مردم آذربایجان غربی در تكاپو برای استقبال از این ماه مبارك هستند.
8137/3072


1397/02/25
15:37:27
5.0 / 5
4785
تگهای خبر: بازار , فروش
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه