نشان خارجی بر پیراهن ایرانی!

نشان خارجی بر پیراهن ایرانی! به گزارش نیو باكس رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اظهار داشت: در جهت تقویت نامهای تجاری محصولات ایرانی باید فرهنگ مصرف در كشور تا حدودی تغییر كند و از جانب دیگر تولیدكننده برای معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهد.


حسین آقاكوچكی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با این مورد كه چرا با وجود واحدهای تولیدی بزرگ و كوچك باكیفیت و باسابقه مناسب در تولید پیراهن های سری دوزی و سفارشی دوزی، اما عموم محصولات تولیدی به نام برندهای وارداتی در بازار عرضه می شود، اظهار داشت: عموم مغازه دارها و عمده فروشان با عنایت به شرایط بازار به دنبال خرید و عرضه محصولات با نامهای تجاری وارداتی هستند.
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در سطح بازار، مشتریان محصولاتی كه با برند و نام تجاری محصولات وارداتی عرضه می شوند را بهتر خریداری می كنند و این مورد به علت آن است كه در ظاهر برندهای وارداتی حتی تقلبی مطلوبیت بیشتری برای صاحب كالا به همراه دارد.
وی با اشاره به تأثیر جو روانی و اجتماعی پوشش افراد در خرید، بیان كرد: بعضی از مشتریان در خرید به دنبال محصولاتی هستند كه با نامهای تجاری مورد توجه عموم مردم عرضه می شود و آن چنان توجهی به كیفیت و پشتیبانی از تولید داخلی ندارند.
آقاكوچكی خاطرنشان كرد: باید نگرش و فرهنگ مردم نسبت به مصرف كالای ایرانی تغییر كند و از جانب دیگر واحدهای تولیدی در معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری قابل توجهی كنند.
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در این میان برخی افراد با عنایت به فرهنگ خرید عموم مردم به دنبال سوءاستفاده هستند و محصولات بی كیفیت را به نام محصولات به نام جهانی با قیمت های قابل توجه عرضه می كنند.



1398/03/12
16:10:36
5.0 / 5
2923
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه