سومین شماره نشریه الكترونیكی گروه سایپا منتشر شد: ۱۶ راهكار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو به گزارش نیو باكس سومین شماره نشریه الكترونیكی مركز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان تكیه خودروسازان بر توان داخلی منتشر گردید. به گزارش نیو باکس به نقل از مهر به نقل از سایپا، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند «داخلی سازی با رویکرد جدید»، «۳۰۰ میلیون یورو داخلی سازی قطعات خودرو در سال انجام می شود»، «خودروسازان با مدیریت مناسب می توانند در داخلی سازی خودکفا شوند»، «افزایش سطح همکاری خودروسازان با قطعه سازان لزوم دارد» و … منتشر گردید. بخش دیگر عناوین این نشریه، اینفوگرافی «۱۶ راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو» است. سومین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، لطف اله سیاهکلی، عبدالوهاب سهل آبادی، نیما بصیری تهرانی، سید جمشید جمشیدی مفرد، محمدرضا دشتی اردکانی، فرهاد طهماسبی، بهروز محبی نجم آبادی و آرمان رضاپور همراه می باشد. مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده "تکیه خودروسازان بر توان داخلی" را در چارچوب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر نموده است. علاقمندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند. منبع: newbox.ir 1399/05/04 14:11:56 5.0 / 5 2255 تگهای خبر: بازرگانی , صنعت این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط زهر بی برقی بر تن فولاد، تولید کاهش یافت تولید نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی ارزش افزوده پسته و معدن به خارج از کرمان می رود موافقت نامه تجارت ترجیحی ایران و افغانستان درحال تنظیم است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۴