راه حل جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری نیو باکس: شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام نمود که استیو هیل، نایب رییس شورلت، یک سازمان استراتژی های رشد تجاری جدید را رهبری خواهدنمود که شامل عملیات فروش ناوگان و خرده فروشی خودرو می شود. به گزارش نیو باکس به نقل از ایسنا، جنرال موتورز سازمان جدیدی را برای تقویت رشد تجاری به وجود می آورد. این خودروساز مستقر در دیترویت اظهار داشت: شرکت جدید بر کارهای بین برندهای فعلی که موجب تقویت برندهای جنرال موتورز و موقعیت این شرکت در بازار می شود، نظارت خواهدنمود. همچنین، این شرکت اعلام نمود که هیل ناوگان جنرال موتورز، عملیات فروش ایالات متحده وگروه های نوآوری خرده فروشی خودرو های الکتریکی را نظارت خواهدنمود. ماه گذشته، این خودروساز اعلام نموده بود که عرضه خودرو های الکتریکی جدید را سرعت خواهد بخشید. منبع: نیو باكس 1401/01/09 13:10:53 5.0 / 5 552 تگهای خبر: بازار , سازمان , شركت , فروش این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟ هر جا نامی هست، داستانی دارد بتازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳