رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت گردید

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت گردید نیو باکس: به گزارش نیو باکس، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان آگاهی داد و اظهار داشت: دور جدید اعطای تسهیلات ابلاغ گردیده است.



یادگار احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که تامین مالی بنگاه های اقتصادی به دستگاه های ذی ربط از روی دولت ابلاغ گردیده است، اشاره کرد: استانداران به عنوان رییس کارگروه رفع موانع استان نیز مکلف به مطرح کردن آن در کارگروه های مرتبط هستند.
وی با اعلان اینکه دستورالعمل تامین مالی بنگاه های اقتصادی بلا فاصله در ستاد رونق و و رفع موانع تولید استان سمنان نیز عنوان شد، اضافه کرد: پرونده واحدهای متقاضی در استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در سنوات قبل حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل طرح رونق تولید برای احیای تولید و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شامل صنعتی، معدنی و کشاورزی پرداخت شده است.
احمدی با اعلان اینکه امسال نیز با این مصوبه پرداخت تسهیلات تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی و راه اندازی پروژه های اولویت دار بخش تولید و دانش بنیان ها از سر گرفته می شود، اظهار داشت: کارگروه های کارشناسی مختلفی مانند کشاورزی، معدن و … در ستاد رونق تولید وظیفه بررسی تقاضاها را بر عهده خواهند داشت.
وی با اعلان اینکه کارگروه های استانی حتی در بخش های کشاورزی و گردشگری نیز تشکیل می شوند تا به پرونده ها رسیدگی شود، اضافه کرد: کارگروه رفع موانع تسهیلات را با هماهنگی بانکهای عامل برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان در نظر قرار خواهد گرفت.

1402/08/17
07:39:16
5.0 / 5
326
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تجارت , تسهیلات
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه