وزیر صنعت دستور داد؛

تشكیل چهار كمیته ویژه حل مشكلات اصناف، آرامش به بازار بر می گردد

تشكیل چهار كمیته ویژه حل مشكلات اصناف، آرامش به بازار بر می گردد نیو باكس: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترك با اصناف با صدور دستور تشكیل كمیته های ویژه حل مشكلات اصناف و بازاریان اظهار داشت: در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.



به گزارش نیو باكس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی با دستور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا 4 كمیته متشكل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشكلات پیش روی بازاریان و اصناف تشكیل گردد و تمامی واحدهای دریافت كننده ارز 4200 تومانی از مرحله تخصیص تا عرضه مورد نظارت جدی قرار بگیرند.
در این كمیته كه مقرر است با هماهنگی سینكی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارتخانه تشكیل گردد، مهمترین مسائل پیش روی اصناف همچون موضوعات ترخیص كالا در گمرك و ارز پیگیری خواهد شد.
محمد شریعتمداری در این جلسه، خاطرنشان كرد: اتفاقات اخیر در بازار با دلسوزی و همراهی نظام و اصناف منجر به حادثه نخواهد شد و همراهی اصناف می تواند جلوی این سواستفاده ها را بگیرد.
وی با اشاره به اینكه در چنین موقعیت هایی یك انسجام میان نظام و مردم شكل بگیرد، بیان كرد: نباید بگذاریم هزینه ای به نظام تحمیل شود و در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.
شریعتمداری با تاكید بر اینكه دشمن از رسیدن به مقاصد خود باید ناامید شود، اظهار داشت: اصناف همواره با نظام و همه دولت ها همكاری داشته اند كه این مایه افتخار است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در انتها با تشبیه فشارهای اقتصادی كنونی به فشارهای زمان جنگ تحمیلی خاطرنشان كرد: لازمه عبور از این فشارها صبر و تحمل است.

1397/04/05
13:53:48
5.0 / 5
4584
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تجارت , صنعت
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه