یك مقام مسئول مطرح كرد؛ خدمات بعد از فروش، ابزار تبلیغ و بازاریابی برخی شركت ها نیو باكس: دبیر كنفرانس ملی راهكارهای توسعه خدمات بعد از فروش و پشتیبانی در ایران از این كه برخی شركت ها خدمات بعد از فروش را ابزاری برای تبلیغات و بازاریابی می دانند، ابراز تاسف كرد. به گزارش نیو باكس به نقل از مهر، سید محمد علی امامی در این كنفرانس با ابراز تاسف از این كه برخی شركت ها خدمات بعد از فروش را ابزاری برای تبلیغات و بازاریابی می دانند، خاطرنشان كرد: نمی توان به خدمات بعد از فروش بعنوان خدمات سطحی نگاه كرد چونكه امروزه مشتریان آگاه تر شده اند.در ادامه از چهره های فعال در حوزه خدمات بعد از فروش در دهمین كنفرانس ملی راهكارهای توسعه خدمات بعد از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر گردید.این كنفرانس هر سال با هدف تبیین جایگاه خدمات بعد از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.بررسی راهكارهای ارتباط با مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش، زنجیره تامین در دفاتر خدمات بعد از فروش، نقش خدمات بعد از فروش در بهره وری و توسعه بازار، راهكارهای ارائه خدمات بعد از فروش در تحریم ها، تامین مالی در پروژه های خدمات بعد از فروش، راهكارهای توسعه ملی با استفاده از ارائه خدمات سراسری همچون محورهای این كنفرانس بود. 1397/08/23 15:43:19 5.0 / 5 4920 تگهای خبر: بازار , توسعه , خدمات , شركت این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کاربرد پوشش های نانوساختار ایرانی در ساخت تابلوهای راهنمای حرم حضرت علی (ع) مدل جدید ایدرو برای تأمین مالی از بورس امکان فروش کالای ایرانی در سکوی آنلاین چین معافیت مشترکان صنعتی از برنامه مدیریت با راه اندازی نیروگاه خورشیدی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱