نشان خارجی بر پیراهن ایرانی! به گزارش نیو باكس رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اظهار داشت: در جهت تقویت نامهای تجاری محصولات ایرانی باید فرهنگ مصرف در كشور تا حدودی تغییر كند و از جانب دیگر تولیدكننده برای معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهد. حسین آقاكوچكی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با این مورد كه چرا با وجود واحدهای تولیدی بزرگ و كوچك باكیفیت و باسابقه مناسب در تولید پیراهن های سری دوزی و سفارشی دوزی، اما عموم محصولات تولیدی به نام برندهای وارداتی در بازار عرضه می شود، اظهار داشت: عموم مغازه دارها و عمده فروشان با عنایت به شرایط بازار به دنبال خرید و عرضه محصولات با نامهای تجاری وارداتی هستند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در سطح بازار، مشتریان محصولاتی كه با برند و نام تجاری محصولات وارداتی عرضه می شوند را بهتر خریداری می كنند و این مورد به علت آن است كه در ظاهر برندهای وارداتی حتی تقلبی مطلوبیت بیشتری برای صاحب كالا به همراه دارد.وی با اشاره به تأثیر جو روانی و اجتماعی پوشش افراد در خرید، بیان كرد: بعضی از مشتریان در خرید به دنبال محصولاتی هستند كه با نامهای تجاری مورد توجه عموم مردم عرضه می شود و آن چنان توجهی به كیفیت و پشتیبانی از تولید داخلی ندارند.آقاكوچكی خاطرنشان كرد: باید نگرش و فرهنگ مردم نسبت به مصرف كالای ایرانی تغییر كند و از جانب دیگر واحدهای تولیدی در معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری قابل توجهی كنند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در این میان برخی افراد با عنایت به فرهنگ خرید عموم مردم به دنبال سوءاستفاده هستند و محصولات بی كیفیت را به نام محصولات به نام جهانی با قیمت های قابل توجه عرضه می كنند. 1398/03/12 16:10:36 5.0 / 5 4982 تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , سرمایه این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط فروش پیکاپ کاپرا B تک کابین با قیمت قطعی توسط بهمن موتور شرط معافیت شهرک های صنعتی از قطعی برق شهرک های صنعتی برق خورشیدی می گیرند بازار طلا زیر ذره بین مالیات پایان دوران فروش کاغذی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۱