سازمان حمایت مصرف كنندگان هشدار داد

برخورد با عرضه كنندگان سیگار و مواد دخانی تقلبی و قاچاق

برخورد با عرضه كنندگان سیگار و مواد دخانی تقلبی و قاچاق به گزارش نیو باكس معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان پشتیبانی از برخورد با متخلفان توزیع و فروش تنباكوهای معسل تقلبی با جعل نشان های معتبر در بازار اطلاع داد.



به گزارش نیو باکس به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید جواد احمدی اظهار داشت: این سازمان در ابلاغیه ای به رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها اعلام نمود ضمن نظارت بر بازار، با عرضه مواد دخانی تقلبی و قاچاق در سطح عرضه برخورد شود.
وی با اشاره به قانون قاچاق کالا و ارز مصوب سال ۱۳۹۲ اضافه کرد: با عنایت به این که قاچاق، یک پدیده شوم محسوب شده و ضربه جبران ناپذیری به عرصه تولید و اشتغال وارد کرده و این پدیده سبب تضییع حقوق تولیدکنندگان و واردکنندگان رسمی و همینطور بروز مخاطرات جدی برای مصرف کنندگان این دسته از محصولات می شود بنابراین ضروریست بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و متولی امر نظارت ویژه ای بر عرضه این اقلام در بازار داشته باشند و به نحو احسن با این پدیده مخرب مقابله کنند.
احمدی افزود: بازرسان باید به صورت مستمر وضع بازار و عرضه این محصولات را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه توزیع و فروش نسبت به اعمال قانون اقدام نمایند.
وی یکی از اولویت های مهم سازمان حمایت را برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح عرضه دانست و اظهار داشت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه مبحث را از راه تلفن ۱۲۴ این سازمان و یا سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد. ضمن اینکه تقاضا می نماییم مردم از خرید هرگونه کالای قاچاق اجتناب کنند و اجازه ندهند عده ای سودجو باعرضه کالای قاچاق به اقتصاد کشور لطمه بزنند.


منبع:

1399/04/19
15:58:54
5.0 / 5
2497
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تجارت , تولید
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه