اینجا تاجران خارجی را معطل نگه می دارند

اینجا تاجران خارجی را معطل نگه می دارند نیو باكس: تهران- اعلام نموده بودند نشست مشترك ایران با 14 كشور از ساعت 9 تا 9: 30 روز سه شنبه در بوستان گفت و گو تهران آغاز می گردد اما باوجود حضور برخی خبرنگاران و بازرگانان خارجی، نه تنها در این ساعت شروع نشد بلكه بعد از چند ساعت معطلی، حوالی ظهر گفتند مقرر است ساعت 14 برگزار گردد.


به گزارش نیو باكس به نقل از ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعنوان دعوت كننده این برنامه اعلام نموده بود كه نشست مشترك همكاری های ایران و كشورهای دیگر و نمایشگاه مربوط به آن در گروه های كشاورزی و صنایع غذایی، ساختمان و تاسیسات، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشكی و دارویی در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت و گو برگزار می شود.
خبرنگار ایرنا كه سرِ ساعت اعلام شده در محل حاضر بود مشاهده كرد هنوز مقدمات افتتاح نمایشگاه و هم شروع نشست فراهم نیست و حتی در حضور برخی میهمانان خارجی حاضر در آن محل، برخی كارگران با گاری در حال جابه جایی تجهیزات و وسایل غرفه ها هستند.
در این زمان خبرنگار ایرنا مشاهده كرد كه برخی میهمانان از كشورهای امارات، افغانستان، پاكستان و هم تعدادی دیگر كشورهای همسایه در محل حاضر هستند كه سرگردان در میان غرفه های كه بعضی از آنها تكمیل شده بودند می چرخیدند و خودشان را مشغول می كردند.
ساعت از 10: 30 گذشته بود اما همچنان برخی متولیان نمایشگاه، غرفه هایشان را تكمیل نكرده بودند.
خبرنگار ایرنا كه تا حدود ساعت 12: 30 در محل حاضر بود ازآنجا كه هیچ مقام مسئولی را برای پاسخگویی در این زمینه و اعلام دقیق برنامه ها پیدا نكرد به محل فعالیت خود بازگشت.
برپایه اعلام دست اندركاران این برنامه، نمایشگاه مشترك همكاری های اقتصادی و تجاری ایران و 45 كشور مقرر است تا هشتم آذر دایر باشد و كشورهایی همچون عراق، افغانستان، پاكستان، كویت، امارات، ایتالیا، هندوستان، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، تركمنستان، جمهوری آذربایجان، قطر و روسیه در آن مشاركت خواهند داشت.

تهرام/3225/ 1008


1397/09/06
22:17:58
5.0 / 5
4638
تگهای خبر: اقتصاد , تجارت , سازمان , صنعت
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه