لزوم تحقق اعطای تسهیلات به شركتهای پاركی متاثر از شیوع ویروس كرونا

لزوم تحقق اعطای تسهیلات به شركتهای پاركی متاثر از شیوع ویروس كرونا نیو باكس: مدیركل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر لزوم تحقق اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شكوفایی به شركت های فناور مستقر در پارك های علم و فناوری تاكید كرد.


به گزارش نیو باکس به نقل از ایسنا، دکتر مهدی کشمیری در نشست مجازی مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی با روسای پارک های علم و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری که بمنظور رفع ابهامات مربوط به پروسه پرداخت تسهیلات شرکت های فناور لطمه دیده از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحقق اعطای تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری، از مسئولان پارک ها و صندوق های پژوهش و فناوری همکار آنها درخواست نمود موضوع را تا نقطه انتهایی اعطای تسهیلات به شرکت ها پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر ارزش افزوده این تسهیلات برای شرکت های فناور، نفس ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به این دسته از شرکت ها بوسیله صندوق های پژوهش و فناوری از اهمیت ویژه ای برخوردارست که اهمیت پیگیری موضوع فوق را دو چندان می کند.

دکتر رضا قربانی، معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در ادامه این جلسه بر سیاست شفافیت و تسهیل گری حداکثری برای اعطای تسهیلات به شرکت های لطمه دیده از کرونا اصرار کرد و اظهار داشت: سیاست صندوق، سهولت و شفافیت حداکثری در ارائه تسهیلات به شرکت های فناور لطمه دیده از ویروس کرونا است.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان لطمه دیده از کرونا بوسیله صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت های خلاق و فناور بوسیله معرفی پارک های علم و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری از تسهیلات استفاده می نمایند. این تسهیلات تنها شرکت هایی را که از شیوع ویروس کرونا گرفتار لطمه شده اند، پوشش می دهد و به مشکلات دیگر شرکت ها مربوط نمی گردد.

برمبنای اعلام وزارت علوم، معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان، مرجع اعتبارسنجی و تعیین نوع تضمین شرکت های فناور و خلاق برای دریافت تسهیلات کرونایی را صندوق های پژوهش و فناوری و پارک های علم و فناوری اعلام نمود.




1399/04/12
14:09:55
5.0 / 5
3064
تگهای خبر: تسهیلات , خدمات , شركت
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه