در راستای اهداف سال جهش تولید

ركورد تولید روزانه ایران خودرو شكسته شد

ركورد تولید روزانه ایران خودرو شكسته شد نیو باكس: گروه صنعتی ایران خودرو، در اولین روز آذرماه، ركورد تولید روزانه محصولات را با تولید دو هزار و 625 دستگاه خودرو شكست؛ این تعداد در آمار تولید دو سال اخیر ایران خودرو بی سابقه است.



به گزارش نیو باکس به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو، در اولین روز آذرماه، رکورد تولید روزانه محصولات را با تولید دو هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو شکست؛ بزرگ ترین خودروساز کشور در ابتدای آذرماه امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، توانست رشد ۵۹ درصدی را در تعداد تولید رقم بزند.
ایران خودرو موفق شده در این بازه زمانی بیش از ۳۲۰ هزار دستگاه خودرو تولید نماید که حدود ۱۲۰ هزار دستگاه بیشتر از هشت ماه سال قبل است.
در همین حال، تعداد تعهدات معوق به مشتریان نیز کاهش شایان توجهی داشته و از حدود ۲۰۰ هزار دستگاه سال قبل به ۳۶ هزار دستگاه رسیده است. بیش از ۳۰ درصد از معوقات مربوط به تولیدات مشترک با شرکت های خارجی بوده که این بخش نیز با اجرای طرح های تبدیل به محصولات ایران خودرو که با رضایت مشتریان خواهد بود، تا آخر سال به صفر خواهد رسید.
در حال حاضر میانگین تأخیر در ایفای تعهدات به کم تر از دو ماه رسیده و با این روند، به روزآوری آن در آینده نزدیک محقق خواهد شد.


منبع:

1399/09/04
16:28:32
5.0 / 5
1358
تگهای خبر: بازرگانی , تولید , دستگاه , شركت
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه