بسته بندی جدید آب برای رستوران های لوكس

بسته بندی جدید آب برای رستوران های لوكس به گزارش نیو باكس آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه ای با قیمت حدود سه بر ابری نسبت به آب‌های با بسته‌بندی پلاستیكی در برخی رستوران‌های لوكس به مشتریان عرضه می‌شود.


 در برخی رستوران‌های لوكس شاهد عرضه آب معدنی و یا آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه‌ای هستیم كه با قیمتی متفاوت نسبت به آب‌های آشامیدنی و معدنی با بسته‌بندی پلاستیكی به فروش می‌رسد.
 
خط تولید آب‌های با بسته‌بندی شیشه‌ای متفاوت از خط تولید آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیكی است و بازار آن رستوران‌های لوكسی است كه خواهان خرید این نوع آب هستند.
 
قیمت فروش آب‌های با بسته‌ بندی شیشه‌ای نیز حدود سه برابر آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیكی است كه در رستوران‌های لوكسی كه عمدتا در نواحی شمالی شهر تهران وجود دارند، در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند.
 
پیمان فروهر-دبیر انجمن تولیدكنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی- در گفت و گو با ایسنا در مورد عرضه این نوع آب آشامیدنی و معدنی با بسته بندی شیشه ای، خاطرنشان كرد: این نوع آب بسته بندی در برخی رستوران های لوكس عرضه شده و با توجه به متقاضیان خاصی كه دارند  مشكلی برای عرضه آن ها وجود ندارد.
1396/04/15
22:25:27
5.0 / 5
6266
تگهای خبر: بسته بندی , ظروف بسته بندی
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه