اضافه دریافت شركت گاز خراسان شمالی مسترد می گردد نیو باكس: بجنورد- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اضافه دریافت شركت گاز استان از مشتركان خود اظهار داشت: این رقم بیش از 27 میلیارد و 55 میلیون ریال است كه با پیگیری های انجام شده به مشتركان مسترد می گردد. نورالله ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار نمود: بر مبنای اعلام سازمان پشتیبانی از مصرف كنندگان، شركت گاز از مشتركان خود اضافه دریافت داشته است كه در مكاتبه ای با استان ها، خواهان استرداد این رقم شده است. وی اضافه كرد: این مطالبات مربوط به بازه زمانی 24 مرداد ماه سال قبل به بعد است و شركت گاز در تمام استان ها اضافه دریافت اشتراك ثابت ماهیانه و هزینه خدمات مستمر به مشتركان را مسترد می كند. وی اظهار داشت: این مبالغ در حساب بستانكار مشتركان منظور و در قبوض گاز مشتركان استرداد می گردد.ابراهیمی اضافه كرد: به دنبال دنبال شكایات مردم به دلیل درج اشتراك ثابت ماهیانه و هزینه خدمات مستمر در قبوض گاز مشتركان شركت گاز، سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان مبحث را پیگیری كرده و در این استان، شركت گاز بیش از 27 میلیارد و 55 میلیون ریال از مشتركان اضافه دریافت كرده بود.وی تصریح كرد: قبوض گاز مشتركان استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رصد می گردد تا استرداد مبالغ مزبور محقق شود.رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینكه بررسی قبوض شركت مخابرات هم در دستور بررسی و رصد است اظهار داشت: بر مبنای گلایه های مردمی، اضافه دریافت از مشتركان شركت مخابرات هم محتمل است از این رو قبوض آن شركت هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 7185/ 6042 1397/03/03 21:32:43 5.0 / 5 5724 تگهای خبر: تجارت , خدمات , صنعت , معدن این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ریزش سنگین قیمت طلا و سکه طلا به کانال 15 میلیون برگشت حذف سقف ۱۸، ۵ میلیون دلاری استانی برای واردات کالاهای اساسی از مرزها ۲۶ گذرگاه رسمی جایگزین مسیرهای دریایی در دسترس می باشد فیدلیتی الیت پرفروش ترین SUV بازار خودرو در سال ۱۴۰۴ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۵