با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

مركز تجمیع ایده های نوآورانه مازندران افتتاح شد

مركز تجمیع ایده های نوآورانه مازندران افتتاح شد نیو باكس: ساری - مركز تجمیع ایده های نوآورانه ( اگریگیتوری ) مازندران روز پنجشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساری راه اندازی و فعال شد.


به گزارش نیو باكس به نقل از ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین بهره برداری از این مركز اظهار داشت: مركز اگریگیتوری بعنوان بخش درآمد زا فناوری برای جوانان تحصیلكرده به حساب می آید.
محمد جواد آذری جهرمی اضافه كرد: این مركز حلقه ارتباط جوانان تحصیلكرده حوزه فناوری با بازار است تا از این طریق بتوانند تولیدات محتوایی را كه به بازار عرضه كنند، بفروشند.
وی با اشاره به اجرای موفق این مراكز در دانشگاههای كشور، اظهار داشت: سال گذشته دانشگاه شیراز از محل این مركز توانست 200 میلیارد تومان درآمد كسب كند.
وزیر ارتباطات اضافه كرد: همینطور دانشگاه صنعتی شریف سال گذشته با راه اندازی این مركز موفق شد برای جوانان عضو درآمد 300 میلیارد تومانی فراهم آورد.
مدیركل ارتباطات و فناوری مازندران هم در این مراسم اظهار داشت: مركز اگریگیتوری مازندران، با حمایت مركز رشد فناوری اطلاعات در صنعت دانشگاه آزاد اسلامی به راه افتاده است.
یدالله طهماسبی اضافه كرد: این مركز با هدف جذب و به كارگیری تیم های جوان، شركت های توسعه دهنده و محصولات نرم افزاری و اپلیكیشن ها با تمركز بر حوزه گردشگری و كشاورزی شامل محتوا و خدمات گردشگری، اینترنت اشیاء ( IOT ) و همینطور بازی ها و اپلیكیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و دیگر محصولات با قابلیت خلق ارزش بر بستر تلفن همراه و خدمات ارزش افزوده فعالیت خویش را آغاز كرد.
وی اظهار داشت: تسهیل گری، شتابدهی و پشتیبانی از تولیدكنندگان، تامین كننده ها و خالقان ایده و محتوا در مازندران همچون اقداماتی است كه با استفاده از این مركز می تواند صورت بگیرد.
طهماسبی اضافه كرد: طبق توافق صورت گرفته با شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، تولیدكنندگان محتوا در مازندران می توانند در حوزه های مختلف سرویس های متنوع و خلاقانه ای تعریف كنند تا با تولید نوآوری در این عرصه، به سرویس های محبوبی در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه تبدیل گردد.
افتتاح مركز تجمیع ایده های نوآورانه یكی از برنامه های سفر 2 روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران بود.
2096/1654


1397/04/15
13:56:50
5.0 / 5
4787
تگهای خبر: بازار , تولید , خدمات
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه