نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

اتكا به توان داخلی راهكار برون رفت از مشكلات است

اتكا به توان داخلی راهكار برون رفت از مشكلات است به گزارش نیو باكس نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادی و تحقق شعار سال اتكا به توانمندی های داخلی، حفظ وحدت و كمك به رونق تولید است.


روح الله بابایی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط دشوار كشور در سال ۹۸ و اولویت های مردم و مسئولان اظهار داشت: در سال ۹۷ در شرایط دشوار مالی قرار داشتیم و قیمت ها با شرایط موجود سرسام آور بالا رفت و شاهد نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت دلار تا سقف ۲۰ هزار تومان هم بودیم اما وقتی ارز كاهش پیدا كرد قیمت كالاها كاهش نیافت كه این مورد هم مشكلات را بیشتر كرد. نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: این نوسان قیمت ها باعث شد همه اقشار جامعه و مردم عادی بخصوص مددجویان نهادهای حمایتی، كارگران و كارمندان زیان دیدند و همه واقعاً زیر فشار بودند و با تحریم و فشارهایی كه داریم سال جاری شرایط حادتر است.
مجلس در راه رونق تولید گام برمی دارد بابایی صالح خاطرنشان كرد: مجلس با عنایت به رهنمود رهبری باید شعار سال را پیگیری كند و با بسترسازی مناسب موانع را از طریق بردارد تا تولید روان شود. وی افزود: كسانی كه می خواهند سرمایه گذاری كنند نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند و وظیفه مسئولان و نمایندگان است تا موانع را از طریق بردارند، مشوق ها را برقرار كنند و حمایت لازم را انجام دهند تا شعار سال اجرایی شود. نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: باید در نظر داشته باشیم كه كشورهای خارجی هیچ علاقه ای برای كمك به ایران ندارند و دنبال منافع خود هستند بنابراین باید به توان داخلی خود بیندیشیم و با حفظ وحدت و انسجام همه جانبه با برنامه ریزی در راه تحقق اهداف خود گام برداریم.
وی اظهار داشت: باید روی پای خود بایستیم و با استفاده از ظرفیت موجود كشور با یك مدیریت خوب و برنامه ریزی كوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت از بحران عبور نماییم. بابایی صالح تصریح كرد: در این شرایط می توانیم به سمت افزایش تولید با محور صادرات برویم و با پشتیبانی از تولید محصولات كشاورزی و دام و طیور به رونق تولید در این بخش هم كمك نماییم. وی خاطرنشان كرد: استفاده از نخبگان و افراد متخصص و كارآمد در تولید می تواند مسیر ما را در تحقق شعار سال هموار كند.
استانی شدن انتخابات امسال عملی نمی شود بابایی صالح در مورد استانی شدن انتخابات هم اظهار داشت: با عنایت به شرایط خاص كشور و فرصت محدود باقی مانده تا انتخابات به نظر می آید شورای نگهبان فعلاً این مورد را امسال بررسی نكند و با آن موافقت نشود.

1398/01/27
21:09:54
5.0 / 5
4448
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , سرمایه , صادرات
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه