با ابلاغ جهانگیری؛ مهلت ترخیص خودرو های مانده در گمرك دو ماه تمدید گردید نیو باكس: با ابلاغ تصویب نامه هیأت وزیران از طرف معاون اول رئیس جمهور، مهلت ترخیص خودرو های مانده در گمرك دو ماه دیگر تمدید گردید. به گزارش نیو باكس به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه هیأت وزیران به دستگاه های اجرایی، مهلت ترخیص خودرو های وارداتی را دو ماه دیگر تمدید كرد. این مصوبه به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری و بانك مركزی ابلاغ گردیده است. تمیشینشتیم نتمیش نیشسن مش منبع: نیو باكس 1398/02/22 14:08:03 5.0 / 5 4853 تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تجارت , دستگاه این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ریزش نرخها در بازار خودرو بازار در انتظار مشتری تشکیل 30 هزار و 737 پرونده تخلف صنفی در دوماهه 1405 حذف سقف ۱۸، ۵ میلیون دلاری استانی برای واردات کالاهای اساسی از مرزها 400 دستگاه وانت آریسان2 ایران خودرو در بورس کالا عرضه می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۴