نشان خارجی بر پیراهن ایرانی! به گزارش نیو باكس رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اظهار داشت: در جهت تقویت نامهای تجاری محصولات ایرانی باید فرهنگ مصرف در كشور تا حدودی تغییر كند و از جانب دیگر تولیدكننده برای معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهد. حسین آقاكوچكی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با این مورد كه چرا با وجود واحدهای تولیدی بزرگ و كوچك باكیفیت و باسابقه مناسب در تولید پیراهن های سری دوزی و سفارشی دوزی، اما عموم محصولات تولیدی به نام برندهای وارداتی در بازار عرضه می شود، اظهار داشت: عموم مغازه دارها و عمده فروشان با عنایت به شرایط بازار به دنبال خرید و عرضه محصولات با نامهای تجاری وارداتی هستند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در سطح بازار، مشتریان محصولاتی كه با برند و نام تجاری محصولات وارداتی عرضه می شوند را بهتر خریداری می كنند و این مورد به علت آن است كه در ظاهر برندهای وارداتی حتی تقلبی مطلوبیت بیشتری برای صاحب كالا به همراه دارد.وی با اشاره به تأثیر جو روانی و اجتماعی پوشش افراد در خرید، بیان كرد: بعضی از مشتریان در خرید به دنبال محصولاتی هستند كه با نامهای تجاری مورد توجه عموم مردم عرضه می شود و آن چنان توجهی به كیفیت و پشتیبانی از تولید داخلی ندارند.آقاكوچكی خاطرنشان كرد: باید نگرش و فرهنگ مردم نسبت به مصرف كالای ایرانی تغییر كند و از جانب دیگر واحدهای تولیدی در معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری قابل توجهی كنند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در این میان برخی افراد با عنایت به فرهنگ خرید عموم مردم به دنبال سوءاستفاده هستند و محصولات بی كیفیت را به نام محصولات به نام جهانی با قیمت های قابل توجه عرضه می كنند. 1398/03/12 16:10:36 5.0 / 5 4627 تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , سرمایه این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط هزارتوی ناهماهنگی در اقتصاد ایران بازار طلای جهانی به کما رفت نرخ خرید برق صنایع ابلاغ گردید صادرات ۷۱ هزار تنی شیلات در ۵ ماهه نخست امسال نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۱